Tworzona dokumentacja elektroniczna jest często bardzo cenną informacją uzupełniającą, zaś sam proces, mający na celu dołączenie dokumentu wymaga minimalnego nakładu pracy i zajmuje niewiele czasu.
Stworzony za pomocą programu ADOK dokument elektroniczny można przechowywać bez narażania go na zniszczenie, kopiować, przenosić i udostępniać w wygodny sposób. Załącznik elektroniczny reprezentowany jest w programie ADOK jako odpowiedni wpis, przez co łatwo i szybko można go zlokalizować.
Oprócz funkcji gromadzenia ADOK umożliwia również bezpośrednie skanowanie dokumentów z poziomu aplikacji (ADOK-Skaner). Moduł współpracuje z dowolnym urządzeniem skanującym podłączonym do komputera.
Dzięki aplikacji Adok archiwizacja dokumentów w postaci elektronicznej jest jeszcze szybsza i łatwiejsza.
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.