Od 1 maja 2011 roku praktycznie każda wpłata za odpłatność za pobyt musi być udokumentowana właściwym dokumentem sprzedażowym (paragonem). W ciągu roku mieszkańcy Domu Pomocy Społecznej oraz ich płatnicy, dokonują szeregu wpłat, które ewidencjonowane są w module Odpłatności (Finansowym) aplikacji DOM .Program DOM wysyła do SPRZEDAŻY, właściwe dane, na podstawie, których wystawiany jest paragon na drukarce fiskalnej (w przypadku jednostek będących płatnikiem VAT – może to być faktura).
Zalety takiego rozwiązania:
1. Automatyzacja procesu wystawiania paragonów,
2. Wykluczenie możliwości błędnego wystawienia paragonu,
3. Eliminacja możliwości omyłkowego, podwójnego zaewidencjonowania wpłaty,
4. Zmniejszenie do minimum nakładu pracy, związanego z realizacją nowego obowiązku.
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.