Sprawdź czy posiadasz aktualną wersję programu – po uruchomieniu programu sprawdź opcję „Pomoc” / „Sprawdź dostępność aktualizacji”.
Jeśli posiadasz aktualną wersję programu i Twój problem nadal występuje – wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej, z poziomu programu („Pomoc” / „Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej”), lub naciśnij
Wypełnij formularzPo zarejestrowaniu zgłoszenia nasz pracownik przeanalizuje problem i skontaktuje się, celem udzielenia pomocy w rozwiązaniu problemu. Zgłoszenia obsługiwane są wg kolejności ich rejestracji.
Jeśli konsultant poprosi o zestawienie połączenia zdalnego, pobierz program używając przycisku poniżej.
Pobierz TeamViewerKSK – Karta Stałego Klienta to usługi pogwarancyjne zapewniane na podstawie Warunków Licencji. W ramach tych usług zapewniamy:
Standardowy czas realizacji zamówienia to 3 dni robocze. W okresie przedświątecznym oraz na początku każdego miesiąc czas realizacji może się wydłużyć.
W celu uzyskania wersji demonstracyjnej wybranego programu należy skontaktować się Działem Sprzedaży firmy Arisco:
mailowo: sprzedaz@arisco.pl
lub telefonicznie (42) 648 03 25
Tak może, jednak wymaga to wykupienia licencji wielostanowiskowej.
W ramach zakupu naszych programów oferujemy dostęp do Pomocy Technicznej za pośrednictwem specjalnie przygotowanego systemu zgłoszeń. Jest on dostępny na naszej stronie internetowej w dziale "Pomoc Techniczna" ale również bezpośrednio z poziomu programu.
Należy zarejestrować zgłoszenie z poziomu programu w menu Pomoc-opcja "Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej" lub wejść w zakładkę "Pomoc Techniczna" na naszej stronie internetowej i wypełnić dostępny tam formularz zgłoszenia.
Link do instalatora programu, a także plik licencyjny jest przekazywany za pomocą poczty e-mail.
Instalacja co do zasady leży po stronie Klienta. Jeśli Klient wykupuje usługę zdalną/na miejscu wówczas nasz specjalista może w ramach takiej usługi wykonać instalację, konfigurację a następnie przystąpić do szkolenia.
Nasza firma oferuje bogaty wachlarz usług dotyczących naszych programów:
- nadzór autorski (rozszerzona opieka w zakresie użytkowania oprogramowania Arisco)
- atrakcyjne cenowo pakiety "godzinowe" usług zdalnych,
- instalacja oprogramowania Arisco,
- konfiguracja oprogramowania Arisco,
- szkolenia indywidualne użytkowników z zakresu obsługi programów Arisco,
- szkolenia grupowe użytkowników z zakresu obsługi programów Arisco,
- szkolenia administratorów z zakresu utrzymania i konserwacji oprogramowania Arisco (niestandardowa instalacja, kopia zapasowa baz danych itp.),
- aktualizacja aplikacji i baz danych,
- konserwacja baz danych,
- aktualizacja silnika baz danych.
Tak, dodatkowe usługi są płatne. Część z tych usług ma stałą cenę, jednak niektóre są uzależnione od zakresu prac jakie trzeba wykonać w ramach danej usługi.