Główne zalety systemu Archiwum zakładowe
Pakiet:
Obieg Dokumentów
System Archiwum firmy ARISCO jest kompleksowym programem umożliwiającym prowadzenie archiwum zakładowego w dowolnej jednostce zarówno o statusie publicznym jak i prywatnym. Zastosowanie modułów słownikowych, daje ogromne możliwości dostosowania systemu do potrzeb indywidualnego odbiorcy, co w sposób bezpośredni wpływa na uniwersalność systemu.
Praca systemu Archiwum opiera się na:
I. Wykorzystaniu modułów słownikowych przy rejestracji teczek w systemie:
- stworzenie pełnej struktury archiwum zakładowego,
- tworzenie rozbudowanego słownika umożliwiającego pełną konfigurację archiwum.
II. Stworzeniu głównego wykazu teczek:
- prowadzenie kompletnej ewidencji przechowywanej dokumentacji z podziałem na trzy rodzaje teczek:
- archiwalne,
- osobowe,
- bieżące.
III. Stworzeniu listy spisów zdawczo-odbiorczych przyjęcia akt do archiwum,
IV. Wzajemnym powiązaniu teczek ze spisami,
V. Dokonywaniu operacji na teczkach zgodnych z instrukcją archiwistyczno-kancelaryjną:
- przygotowanie spisów zdawczo-odbiorczych dokumentacji przygotowanej do przekazania,
- operacje brakowania, wydzielania, ekspertyzy,
- rezerwacji teczek do udostępnienia,
- sporządzanie kart udostępnienia dokumentacji,
- monitoring teczek udostępnionych,
- rozbudowany moduł statystyk i raportów,
- edytor wzorców kart teczek aktowych.
- edytor wzorców kart teczek osobowych,
- edytor wzorców kart udostępnienia.
System archiwum umożliwia:
- podział bazy archiwum na wirtualne podzbiory, dające możliwość prowadzenia archiwum zakładowego dla innych jednostek w obrębie jednej bazy danych,
- import teczek i spisów za pomocą generatora importu teczek,
- import JRWA,
- aktualizację lokalizacji wg kodu kreskowego teczek. Obsługa kolektora danych z dedykowanym oprogramowaniem,
- pełną kontrole nad przekazywanymi materiałami archiwalnymi,
- łatwe i szybkie przeszukiwanie zgromadzonej dokumentacji, menu szybkiego wyboru,
- szukania dokumentacji z różnych poziomów archiwum, z wykorzystaniem rozbudowanych zakresów wyszukiwania,
- sortowanie materiałów archiwalnych wg typów symboli dokumentacji,
- możliwość tworzenie kopii bezpieczeństwa na podstawie wewnętrznie wbudowanego w system, modułu backupu. Kopia bezpieczeństwa tworzona jest automatycznie na podstawie określonego przez użytkownika schematu dotyczy zarówno kopii baz danych jak i całej aplikacji.
Dużą zaletą systemu jest możliwość pracy w środowisku sieciowym w różnych konfiguracjach. Zaimplementowany silnik baz danych FireBird gwarantuje dużą wydajność pracy z systemem przy zachowaniu wysokich standardów bezpieczeństwa, dotyczących współpracy z innymi aktualnie wykorzystywanymi przez użytkownika silnikami baz danych.