07.08.2019

Okres wakacyjny to doskonały moment na poznawanie nie tylko nowych miejsc, ale również nowych rozwiązań informatycznych! Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom, serdecznie zapraszamy wszystkich do zapoznania się z naszym flagowym produktem w dziedzinie zamówień publicznych.


15.07.2019

W związku z przebudową biuletynu aBIP informujemy, że w dniu 16.07.2019 r. mogą wystąpić przerwy w działaniu strony. Planowane prace obejmują przede wszystkim dostosowanie działania biuletynu do urządzeń mobilnych.
Za utrudnienia przepraszamy. Jeśli po tym czasie dostrzegą Państwo jakieś nieprawidłowości w działaniu strony, prosimy o ich zgłaszania poprzez formularz http://www.arisco.pl/formularz.



10.06.2019

Szanowni Państwo,
Ministerstwo Finansów okresliło nową strukturę pliku JPK_FA, która będzie obowiązywać od 1 lipca 2019 r., co oznacza, że od tej daty faktury wystawione wcześniej (przed 1 lipca) muszą być raportowane już według nowej wersji struktury JPK_FA(2).Jest to wersja nr 2 tej struktury.
W ramach systemów firmy ARISCO trwają prace programistyczne nad dostosowaniem naszego oprogramowania do nowych wymogów w zakresie generowania JPK_FA z systemów FK i Sprzedaż.
O nowych wersjach systemów będą Państwo na bieżąco informowani poprzez wbudowny system powiadomień o nowych wersjach aplikacji.


30.04.2019

Szanowni Państwo,
Ze względu na wejście w życie z dniem 18 kwietnia 2019r. ustawy o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, firma ARISCO przygotowała w ramach systemu Sprzedaż funkcje wystawiania faktur ustrukturyzowanych (kod zapisany w formacie pliku xml). W przypadku zainteresowania nową wersją systemu prosimy o kontakt z firmą ARISCO.


26.04.2019

Szanowni Państwo,

W ramach systemu GOMiG Odpady od wersji 6.4.0.896 została udostępniona opcja eksportu danych do systemu e-nadawca (https://e-nadawca.poczta-polska.pl/). Eksport obejmuje wygenerowanie danych teleadresowych właścicieli kont wymiarowych dostępnych w ramach systemu GOMiG. Funkcja eksportu danych do pliku formatu xls została opracowana na podstawie specyfikacji udostępnionej w ramach dokumentacji sytemu e-nadawca.

Nowa funkcjonalność działa w ramach aktywnego modułu ADOK dla systemu GOMiG. W przypadku zainteresowania poszerzeniem licencji prosimy o kontakt z działem sprzedaży firmy ARISCO 42 648 03 25.


19.04.2019

W dniu 19.04.2019r. firma ARISCO pracuje w godzinach 8-15. W przypadku konieczności kontaktu z działem pomocy technicznej prosimy o przesłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie lub bezpośrednio z aplikacji dziedzinowej ARISCO.


Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.