Szanowni Państwo.
W dniu 9.03.2016 r. do jednostek posiadających aktywną Kartę Stałego Klienta została wysłana aktualizacja programu Archiwum (wersja 5.1.4.451).
Szanowni Państwo.
W dniu 9.03.2016 r. do jednostek posiadających aktywną Kartę Stałego Klienta została wysłana aktualizacja programu Archiwum (wersja 5.1.4.451).
Dla domów dziennego pobytu, działających w ramach projektu Senior-WIGOR, przygotowaliśmy specjalną ofertę dotyczącą oprogramowania niezbędnego do sprawnego działania ośrodka. Prosimy o zapoznanie się z naszą ofertą oraz o kontakt z działem sprzedaży w celu uzyskania pełnej informacji o projekcie. Więcej informacji o programie.
Masz problemy z wysyłką elektroniczną formularza PIT? Koniecznie zapoznaj się z informacjami poniżej.
Szanowni Państwo.
W dniach 25 - 29 stycznia 2016 r. Pomoc Techniczna firmy Arisco pracuje w godzinach 7:30 - 16:30.
Dodatkowo, w dniu 30 stycznia 2016 r. (sobota) uruchomiony będzie dyżur, związany z wysyłką PITów. Pomoc będzie można uzyskać w godzinach 8:30 - 12:00.
Od dnia 25.01.2016 r. dostępna jest, dla Klientów posiadających aktywną Kartę Stałego Klienta, aktualizacja systemu:
- PITy dla Windows (współpracują z Płace DOS) - 5.2.38.276
Od dnia 25.01.2016 r. dostępna jest, dla Klientów posiadających aktywną Kartę Stałego Klienta, aktualizacja systemu:
- Płace Windows - 5.2.172.1496
Od dnia 19.01.2016 r. dostępna jest, dla Klientów posiadających aktywną Kartę Stałego Klienta, aktualizacja systemu:
- Płace Windows - 5.1.171.1486
Od dnia 19.01.2016 r. dostępna jest, dla Klientów posiadających aktywną Kartę Stałego Klienta, aktualizacja systemu:
- PITy dla Windows (współpracują z Płace DOS) - 5.1.37.268