03.07.2020

Szanowni Państwo,

     W związku z trwającą epidemią koronawirusa,przygotowaliśmy Moduł służący do pomiaru temperatury podopiecznych TeMonit. Moduł ten stanowi doskonałe narzędzie diagnostyczne do walki z COVID-19 i udostępniamy go bezpłatnie użytkownikom systemu DOM.

TeMonit jest częścią większej całości, projektu Pomagamy w Opiece nad którym firma ARISCO pracuje od dwóch lat. Pomagamy w Opiece to zestaw narzędzi opracowanych w innowacyjnej technologii pozwalającej na pracę w przeglądarce internetowej.

     Wszystkich zainteresowanych Modułem TeMonit serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym, 30-minutowym webinarium, które odbędzie się 28.07.2020 r. (wtorek) o godzinie 11:00 - pokaz premierowy.
Dla tych z Państwa, którzy nie będą mogli uczestniczyć w spotkaniu ze względu na okres urlopowy, powtórzymy prezentację 03.09.2020 r. (czwartek) godzinie 11:00.

Więcej informacji oraz możliwość rejestracji na wydarzenie znajduje się na stronie poświęconej Modułowi TeMonit: KLIKNIJ TUTAJ

 

Z pozdrowieniami,
ARISCO


23.06.2020

Szanowni Państwo,
  W związku z pojawieniem się aktualizacji do programu Finansowo-Księgowego (6.8.0), chcielibyśmy zaprezentować nowe funkcjonalności oraz zmiany wprowadzone w aplikacji.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do udziału w bezpłatnym 30-minutowym webinarium, które odbędzie się 30.06.2020r. (wtorek) o godzinie 11:00.

Aby zgłosić swój udział w spotkaniu, prosimy o kliknięcie w poniższy link:

ZAREJESTRUJ SIĘ

Z pozdrowieniami, ARISCO

email: szkolenia@arisco.pl

tel: 42 648-03-00

 

 


17.06.2020

Szanowni Państwo,

   W związku z trwajacą epidemią koronawirusa,przygotowaliśmy Moduł służący do pomiaru temperatury podopiecznych TeMonit. Moduł ten stanowi doskonałe narzędzie diagnostyczne do walki z COVID-19 i udostępniamy go bezpłatnie użytkownikom systemu DOM.
  TeMonit jest częścią większej całości, projektu Pomagamy w Opiece nad którym firma ARISCO pracuje od dwóch lat. Pomagamy w Opiece to zestaw narzędzi opracowanych w innowacyjnej technologii pozwalającej na pracę w przeglądarce internetowej.

Wszystkich zainteresowanych Modułem TeMonit serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym, 30-minutowym webinarium, które odbędzie się 25.06.2020 r. (czwartek) o godzinie 10:00.
Będzie to pokaz przepremierowy.

Aby zgłosić swój udział w spotkaniu, prosimy kliknąć w poniższy link i zarejestrować swoje uczestnictwo:
ZAREJESTRUJ SIĘ!

Z pozdrowieniami, ARISCO
email: sprzedaz@arisco.pl
tel: 42-648-03-25


15.06.2020

Szanowni Państwo,

od 15 czerwca 2020 r. dostępne są już najnowsze aktualizacje naszych programów. Aktualizacja zwiększa numer wersji - odpowiednio - do wartości 6.8 lub 6.18.

Oprócz szeregu zmian w funkcjonalności przypominamy, że aktualizacja 6.8 / 6.18 zakłada:

1. Posiadanie zainstalowanego silnika baz danych Firebird w wersji 2.5.
2. Zaktualizowaną struktury wewnętrznej baz danych (tzw. ODS) do wersji odpowiedniej dla silnika baz danych Firebird 2.5. wszystkich baz danych - zarówno bazy arisco.gdb jak i poszczególnych baz danych poszczególnych programów (np. magazyn.gdb, ka_pl.gdb, shufk.gdb itd.)


05.05.2020

Szanowni Państwo,

w związku z nadchodzącym wydaniem kolejnej, dużej aktualizacji systemu DOM, chcielibyśmy Państwa zaprosić na bezpłatne, 1-godzinne webinarium poświęcone nowościom i zmianom w aplikacji DOM. Najważniejszą z nich jest współpraca programu DOM i FK, pozwalająca na przekazywanie przypisów i odpisów z jednego systemu do drugiego w oparciu o schematy księgowania. Z pewnością zaciekawi Państwa też edytor wzorców dokumentów oraz mechanizmy zbiorczych operacji na odpłatnościach i depozytach. Ponadto pokażemy zmiany i udoskonalenia systemu oraz nowości związane z modułami projektu na tablet Pomagamy w opiece. Zapraszamy serdecznie, będzie dużo nowości i ciekawych rozwiązań.

Terminy webinariów:

  • 08.05.2020 godz:10:00
  • 12.05.2020 godz:10:00
  • 14.05.2020 godz:10:00
  • 19.05.2020 godz:10:00

UWAGA

Ze względu na duże zainteresowanie został przygotowany dodatkowy termin webinarium zaplanowany na dzień 21.05.2020 godz: 10:00. Ilość dostępnych miejsc 6

Maksymalna liczba uczestników na wybrany termin to: 25.

Aby zgłosić swój udział w spotkaniu, uprzejmie proszę o wysłanie maila na adres: szkolenia@arisco.pl
wpisując w temacie „Webinarium DOM + wybrany termin”, a w treści wiadomości nazwę jednostki oraz imię i nazwisko uczestnika.


16.04.2020
Na portalu DPS.PL uruchomiliśmy nową platformę, na której można znaleźć informacje o walce DPS-ów z koronawirusem. 
Już teraz można tam znaleźć informacje o dostępnych środkach i o darmowych przyłbicach.
 
Wiesz jak się przygotować do walki z wirusem w DPS? Podziel się z nami informacjami. 
Twoja placówka potrzebuje pomocy? Wypełnij formularz z prośbą o pomoc! 
Chciałbyś wspomóc którąś z placówek? Przejrzyj listę z zapotrzebowaniem. 
A może masz ciekawą relację z wydarzeń z tym związanych? 
Wymieńmy się informacjami. 
WSPÓLNIE DAMY RADĘ! 
 

10.04.2020

Święto Wielkiej Nocy to czas otuchy i nadziei,
czas odradzania się wiary w pokonanie przeciwności losu.

W tym jakże trudnym dla nas wszystkich okresie Życzę, aby Święta Wielkanocne przyniosły radość,
pokój oraz wzajemną życzliwość. By stały się źródłem wyzwolenia nowych pokładów energii do wspólnej walki z koronawirusem!

Zespół ARISCO


25.03.2020

Szanowni Państwo,
Mija właśnie drugi tydzień od ogłoszenia w Polsce pandemii koronawirusa. Pomimo trudnych czasów izolacji i konieczności dostosowania sposobu świadczenia usług do obowiązujących przepisów pragnę poinformować, iż udało Nam się z powodzeniem wdrożyć procedury zapewniające utrzymanie wysokiej jakości obsługi.

Niezmiennym pozostaje pełna i szybka obsługa wszystkich Naszych Klientów za pośrednictwem trzech kanałów:

  1. Obsługi zgłoszeń dot. pomocy techcznej - przesyłanych zdalnie.
  2. Obsługi wiadomości e-mail.
  3. Obsługi połączeń telefonicznych.

Na dzień dzisiejszy obsługa Naszych Klientów realizowana jest na bieżąco, praktycznie bez żadnych opóźnień. Zgłoszenia dotyczące pomocy techczniej, zgłaszane za pośrednictwem interaktywnych formularzy, dostępnych z poziomu aplikacji Arisco jak i na naszej stronie internetowej, są realizowane zgodnie z czasem i kolejnością ich rejestrowania.

Aktualnie średni czas podjęcia reakcji na problem zgłoszony przez Klienta wynosi około 10 minut.

Jedynym ograniczeniem w zakresie dotychczas realizowanych prac jest - co oczywiste - zawieszenie na czas nieokreślony szkoleń wykonywanych w siedzibie Klienta.

Niemniej jednak, możliwe jest wykorzystanie posiadanych przez nas platform, umożliwiających przeprowadzenie tych samych szkoleń w formie zdalnej. W przypadku zainteresowania taką formą szkolenia, prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży drogą mailową: sprzedaz@arisco.pl , lub telefonicznie: (42) 648-03-20.

Jeśli potrzebują Państwo dodatkowego wsparcia technicznego lub chcą uzyskać wiedzę w zakresie organizacji pracy zdalnej na systemach firmy ARISCO - również zapraszamy do kontaktu. Wystarczy zgłosić stosowne pytanie za pośrednictwem interaktywnych formularzy zgłoszeń, dostepnych w każdej naszej aplikacji (menu "Pomoc" / "Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej").

Jesteśmy do Państwa dyspozycji i życzymy dużo zdrowia w tych trudnych czasach.

Z wyrazami szacunku,
Dyrektor Pionu Obsługi Klienta,

Zbigniew Szymański.


Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.