Nowy kanał przesyłania zgłoszeń do Działu Pomocy technicznej uruchomiony !

08.02.2017
Arisco obrazek programu

Pragniemy poinformować, iż w aplikacjach firmy Arisco dostępna jest funkcjonalność, umożliwiająca elektroniczne przekazanie swoich problemów z aplikacją, bezpośrednio do Działu Pomocy Technicznej.

Funkcjonalność ta dostępna jest w menu "Pomoc", opcja "Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej".

Zachęcamy do skorzystania z tej formy przekazania informacji.

 

Dlaczego warto skorzystać z tej opcji?

  • automatycznie przesyłane są informacje techniczne (m.in. wersja posiadanego programu, wersja silnika baz danych),
  • zgłoszenie trafia automatycznie do bazy zgłoszeń Arisco - nie ma potrzeby czekania na połączenie z konsultantem,
  • mają Państwo możliwość dokładnego opisania problemu.

Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.