Szybki kanał dostępu do Działu Pomocy Technicznej
Szanowni Państwo,
Ze względu na wzmożony okres pracy Działu Pomocy Technicznej prosimy o rejestrowanie zgłoszeń w zakresie pomocy technicznej zgodnie z udostępnionym nowym kanałem kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy.
W aplikacjach firmy Arisco dostępna jest funkcjonalność, umożliwiająca elektroniczne przekazanie swoich problemów z aplikacją, bezpośrednio do Działu Pomocy Technicznej.
Funkcjonalność ta dostępna jest w menu "Pomoc", opcja "Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej".
Dlaczego warto skorzystać z tej opcji?
- automatycznie przesyłane są informacje techniczne (m.in. wersja posiadanego programu, wersja silnika baz danych),
- zgłoszenie trafia automatycznie do bazy zgłoszeń Arisco - nie ma potrzeby czekania na połączenie z konsultantem,
- zgłoszenia zgłaszane automatycznie są realizowane w pierwszej kolejności,
- mają Państwo możliwość dokładnego opisania problemu.