Obsługa klienta w czasach pandemii koronawirusa
Szanowni Państwo,
Mija właśnie drugi tydzień od ogłoszenia w Polsce pandemii koronawirusa. Pomimo trudnych czasów izolacji i konieczności dostosowania sposobu świadczenia usług do obowiązujących przepisów pragnę poinformować, iż udało Nam się z powodzeniem wdrożyć procedury zapewniające utrzymanie wysokiej jakości obsługi.
Niezmiennym pozostaje pełna i szybka obsługa wszystkich Naszych Klientów za pośrednictwem trzech kanałów:
- Obsługi zgłoszeń dot. pomocy techcznej - przesyłanych zdalnie.
- Obsługi wiadomości e-mail.
- Obsługi połączeń telefonicznych.
Na dzień dzisiejszy obsługa Naszych Klientów realizowana jest na bieżąco, praktycznie bez żadnych opóźnień. Zgłoszenia dotyczące pomocy techczniej, zgłaszane za pośrednictwem interaktywnych formularzy, dostępnych z poziomu aplikacji Arisco jak i na naszej stronie internetowej, są realizowane zgodnie z czasem i kolejnością ich rejestrowania.
Aktualnie średni czas podjęcia reakcji na problem zgłoszony przez Klienta wynosi około 10 minut.
Jedynym ograniczeniem w zakresie dotychczas realizowanych prac jest - co oczywiste - zawieszenie na czas nieokreślony szkoleń wykonywanych w siedzibie Klienta.
Niemniej jednak, możliwe jest wykorzystanie posiadanych przez nas platform, umożliwiających przeprowadzenie tych samych szkoleń w formie zdalnej. W przypadku zainteresowania taką formą szkolenia, prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży drogą mailową: sprzedaz@arisco.pl , lub telefonicznie: (42) 648-03-20.
Jeśli potrzebują Państwo dodatkowego wsparcia technicznego lub chcą uzyskać wiedzę w zakresie organizacji pracy zdalnej na systemach firmy ARISCO - również zapraszamy do kontaktu. Wystarczy zgłosić stosowne pytanie za pośrednictwem interaktywnych formularzy zgłoszeń, dostepnych w każdej naszej aplikacji (menu "Pomoc" / "Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej").
Jesteśmy do Państwa dyspozycji i życzymy dużo zdrowia w tych trudnych czasach.
Z wyrazami szacunku,
Dyrektor Pionu Obsługi Klienta,
Zbigniew Szymański.