50 000 zgłoszeń w Arisco Communication System
28.03.2025
50 000 zgłoszeń – dziękujemy za zaufanie!
Nie zwalniamy tempa! Właśnie przekroczyliśmy 50 000 obsłużonych zgłoszeń w naszym systemie ACS.
Każde z nich to rozwiązany problem, wsparcie udzielone na czas i kolejny krok w stronę doskonałej obsługi. Nasz średni czas reakcji na zgłoszenie to tylko 42 minuty.
Dziękujemy naszym klientom za zaufanie, a zespołowi za zaangażowanie i profesjonalizm. To dla Was rozwijamy nasze procesy, optymalizujemy rozwiązania i dbamy o najwyższy poziom wsparcia.
A tak to działa w praktyce: Zobacz
Nie zwalniamy tempa! Właśnie przekroczyliśmy 50 000 obsłużonych zgłoszeń w naszym systemie ACS.
Każde z nich to rozwiązany problem, wsparcie udzielone na czas i kolejny krok w stronę doskonałej obsługi. Nasz średni czas reakcji na zgłoszenie to tylko 42 minuty.
Dziękujemy naszym klientom za zaufanie, a zespołowi za zaangażowanie i profesjonalizm. To dla Was rozwijamy nasze procesy, optymalizujemy rozwiązania i dbamy o najwyższy poziom wsparcia.
A tak to działa w praktyce: Zobacz

