Program komputerowy do tworzenia elektronicznej bazy kart informacyjnych o środowisku i jego ochronie, realizujący założenia Rozporządzenia Ministra Środowiska z 22 września 2010 r. w sprawie wzoru oraz zawartości i układu publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie (z późniejszymi zamianami).
System EDOŚ stanowi kompletne rozwiązanie dla jednostek zobligowanych do publikowania informacji środowiskowych na publicznie dostępnych stronach internetowych za pomocą tzw. publicznie dostępnych wykazów danych, (PDWD). Proces wprowadzania i publikacji danych został tak zaprojektowany aby główna baza danych Wnioskodawców, spraw oraz rejestrowanych kart środowiskowych była dostępna w sieci lokalnej klienta końcowego. Sama zaś publikacja już wydanych decyzji środowiskowych jest realizowana poprzez narzędzie w chmurze (ekokarty.pl), które docelowo stanowi gotową do podłączenia na stronie BIP aplikacje do wyszukiwania i wyświetlania danych środowiskowych.
Zastosowana metodologia rozdzielności procesu ewidencji i publikacji kart środowiskowych zapewnia:
Wdrożenie systemu EDOŚ zapewnia:
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym opisem funkcjonalności znajdującym się z poniższych artykułach.
W celu zamówienia programu zapraszamy do kontaktu telefonicznego (42 648 03 25) bądź mailowego (sprzedaz@arisco.pl) z naszym Działem Sprzedaży, który przygotuje stosowny formularz.
Po wypełnieniu dokumentu należy go zeskanować i przesłać w zwrotnej wiadomości mailowej. Zamówienia realizujemy na bieżąco, maksymalnie do 3 dni roboczych.
Mamy nadzieję, że jakość i funkcjonalnosć oferowanych przez firmę Arisco programów zachęcą Państwa do częstych wizyt na naszej stronie.
W celu otrzymania wersji demonstracyjnej programu, prosimy o kontakt na sprzedaz@arisco.pl
Uwaga! Warunkiem otrzymania wersji demo programu jest podanie prawdziwych danych, w tym nazwy jednostki oraz numeru telefonu. Ponadto, nie wysyłamy demonstracyjnych wersji oprogramowania na prywatne adresy osob zamawiających.
Platforma systemowa dla końcówki: Windows
System Windows z aktualnym wsparciem technicznym firmy Microsoft
Specyfikacja dla stacji roboczych
Platforma systemowa dla serwera:
W przypadku instalacji na serwerach, ze względu na różne możliwości konfiguracji, instalacja silnika baz danych i jego konfiguracja pozostaje po stronie Administratora Jednostki.
Specyfikacja dla serwera
Architektura
Architektura klient-serwer dedykowana dla programów sieciowych. Główną zaletą architektury klient-serwer jest odseparowanie danych i aplikacji wyświetlającej rezultaty ich obróbki. Dane przechowywane są na jednym komputerze-serwerze, natomiast użytkownicy korzystają z tych danych poprzez aplikacje klienckie, które same w sobie nie zawierają żadnych danych a jedynie potrafią je przetwarzać.
Do zarządzania danymi wykorzystywana jest relacyjna baza danych, oparta o serwer bazodanowy Firebird w wersji 3.0 w pełni zintegrowany z narzędziami programistycznymi firmy Borland. Programy tworzone są w środowisku Delphi Tokyo (stan w dniu 01.01.2024 r.), które regularnie zdobywa nagrody na najlepszy produkt do tworzenia aplikacji.
Format bazy danych
Dane zapisywane są w formacie GDB.
Szerokie stosowanie słowników pozwala na bardzo duży zakres konfigurowania oprogramowania, co w sposób bezpośredni tłumaczy się na jego elastyczność.