Pakiety
Program SORAD, harmonogramy sesji, posiedzeń

Program SORAD, harmonogramy sesji, posiedzeń

Pakiet: Administracja
Dla zdefiniowanej rady oraz Komisji/Zarządu można rozpocząć proces najbardziej istotny z punktu widzenia osób zarządzających działaniami rady, czyli bieżącą obsługę sesji rady oraz posiedzeń Komisji/Zarządu. Powyższy rejestr realizowany jest w systemie SORAD poprzez moduł „Sesji i posiedzenia”.

Program umożliwia określenie rodzaju posiedzenia.:
  • sesji rady,
  • posiedzenia komisji/zarządu.

Możliwość określenia statutu sesji, posiedzenia.:
  • planowana,
  • zakończona,
  • odwołana.

System SORAD umożliwi nam zdefiniowanie Komisji/Zarządu, zdefiniowanie daty sesji lub posiedzenia, godziny ich rozpoczęcia czy zakończenia itp. Dodatkowo program został wyposażony w możliwość własnego definiowania niektórych słowników takich jak rodzaj, typu, numeracji i opisów sesji czy posiedzenia.

Ze względu na prowadzoną w systemie SORAD ewidencję sesji lub posiedzeń, istnieje możliwość przygotowaniu raportu uwzględniającego pełną informację o rodzaju sesji wraz z ich statusem. Dodatkowo dla każdego rekordu opisującego sesje lub posiedzenie system SORAD daje możliwość załączania dokumentów elektronicznych związanych z obsługą sesji lub posiedzenia.

Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.