Program SORAD, harmonogramy sesji, posiedzeń
Pakiet:
Administracja
Dla zdefiniowanej rady oraz Komisji/Zarządu można rozpocząć proces najbardziej istotny z punktu widzenia osób zarządzających działaniami rady, czyli bieżącą obsługę sesji rady oraz posiedzeń Komisji/Zarządu. Powyższy rejestr realizowany jest w systemie SORAD poprzez moduł „Sesji i posiedzenia”.
Program umożliwia określenie rodzaju posiedzenia.:
- sesji rady,
- posiedzenia komisji/zarządu.
Możliwość określenia statutu sesji, posiedzenia.:
- planowana,
- zakończona,
- odwołana.
System SORAD umożliwi nam zdefiniowanie Komisji/Zarządu, zdefiniowanie daty sesji lub posiedzenia, godziny ich rozpoczęcia czy zakończenia itp. Dodatkowo program został wyposażony w możliwość własnego definiowania niektórych słowników takich jak rodzaj, typu, numeracji i opisów sesji czy posiedzenia.
Ze względu na prowadzoną w systemie SORAD ewidencję sesji lub posiedzeń, istnieje możliwość przygotowaniu raportu uwzględniającego pełną informację o rodzaju sesji wraz z ich statusem. Dodatkowo dla każdego rekordu opisującego sesje lub posiedzenie system SORAD daje możliwość załączania dokumentów elektronicznych związanych z obsługą sesji lub posiedzenia.