GOMiG integracja z programem EPODATKI Info-Systemu
Pakiet:
Ochrona Środowiska
Postępująca cyfryzacja wielu dzień życia i pracy spowodowała, że coraz większą popularnością
cieszy się idea tzw. eUrzędu czyli możliwości załatwienia jak największej liczby spraw za pośrednictwem Internetu, bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie.
Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów, we współpracy z firmą U.I. Info-System opracowaliśmy Moduł Integracji z EPODATKI.
Proponowane rozwiązanie zapewni wymianę danych pomiędzy systemem GOMiG a aplikacją EPODATKI w zakresie naliczenia opłaty za odpady komunalne dla danego konta wymiarowego, systemu oraz metody naliczenia opłaty, jak i jej kwoty. Dodatkowo integracja ta umożliwa przekazywanie dowolnego dokumentu w formacie pdf, może to być np. harmonogram odbioru odpadów czy też informacja o zmianie stawki opłaty za odpady.
Dodatkowym atutem naszego najnowszego rozwiązania jest możliwość przyjęcia i obsługi e-deklaracji, jak również obsługa rejestracji zgłoszeń od mieszkańców danej gminy.
Aby móc skorzystać z Modułu Integracji z EPODATKI, urząd powinien posiadać wykupioną aplikację EPODATKI od U.I. Info-System z Legionowa.
Więcej szczegółów odnośnie EPODATKÓW znajdą Państwo bezpośrednio na stronie producenta:
EPODATKI ULOTKA