Pakiety
Współpraca z programem GOMiG-Odapdy

Współpraca z programem GOMiG-Odapdy

Pakiet: Obieg Dokumentów

Dzięki ADOKowi system GOMiG obsługuje dokumenty elektroniczne załączone do programu z już istniejących plików (pliki typu doc, pdf, xls, jpg i inne) lub powstałe w procesie bieżącego skanowania dokumentacji.

Przykładowe miejsca w programie, gdzie można dodać dokumenty:

  • deklaracje mieszkańców dotyczące opłaty za odbiór odpadów,
  • dokumenty związane z kontrolą nieczystości ciekłych (wezwania, protokoły i inne),
  • sprawozdania przedsiębiorców,
  • dokumenty dotyczące nieruchomości (w tym decyzje urzędowe),
  • wnioski związane z rejestrem działalności regulowanej,
  • dodatkowo możliwość wygenerowania i wydruku blankietów przelewów opłat za odbiór odpadów dla mieszkańców.

Kliknij w link, aby dowiedzieć się więcej o systemie GOMiG.

Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.