Pakiety
Program SORAD, rejestr skarg i wniosków radnego.

Program SORAD, rejestr skarg i wniosków radnego.

Pakiet: Administracja

System SORAD dla zapewnienie pełnej ewidencji dokumentów związanych z funkcjonowaniem rady w danej kadencji został wyposażony w moduł "Rejestry" umożliwiający ewidencje skarg i wniosków radnych. Każda zarejestrowany w systemie SORAD wniosek wymaga zgodnie z prawem odpowiedzi w ciągu 14 dni. Oczywiście taka funkcjonalność została w aplikacji zaimplementowana. Wszystkie zdefiniowane w bazie danych wnioski wraz z udzielonymi odpowiedziami, dostępne są również w formie głownego wykazu.

Rejestrowany wniosek można przyporządkować do danej sesji rady lub posiedzenia komisja, dla ktorej ma zostać zarejestrowany dany dokument. System SORAD daje nam tu możliwość załączenia do wniosku jego elektronicznej postaci np.: skanu pisma, dodatkowo do jednego wniosku można przypisać kilka dokumentow elektronicznych.

Dzięki wbudowanemu modułowi ADOK-dokumenty każdy dokument można przeglądać pod systemem. W zależności od rodzaju dokumentów elektronicznych np.: plik tekstowy, graficzny czy nagranie audio, system poprzez identyfikacje rozszerzenia uruchamia odpowiednią aplikację umożliwiająca podgląd wybranego pliku. Wszystkie wnioski i skargi, jakie zostały zarejestrowane przez użytkownika są możliwe do wygenerowania z wykorzystaniem opcji ich druku.

Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.