24.01.2018

Szanowni Państwo,

 Każdy pracownik zespołu terapeutycznego, w ramach swych codziennych obowiązków służbowych, powinien dążyć do ciągłego usprawnienia procesu pracy związanego z Indywidualnymi Planami Wsparcia. Jednak aby cokolwiek usprawnić należy zadać sobie kilka zasadniczych pytań, które pozwolą nam ocenić i wybadać gdzie widzimy szansę na poprawę. Oto zestaw kilku pytań, które warto sobie zadać i na ich podstawie ocenić dotychczasową pracę przy tworzeniu Indywidualnych Planów Wsparcia.

  1. Czy tworzenie i prowadzone planów wsparcia jest dla Państwa pracochłonne?

TAK         NIE

  1. Czy w przypadku Państwa jednostki pojawiają się uwagi odnośnie planów wsparcia w wyniku przeprowadzanej kontroli?

TAK         NIE

  1. Czy odczuwają Państwo trudność w dostępie i przepływie informacji między osobami prowadzącymi i realizującymi zajęcia w ramach planów wsparcia dla podopiecznych?

TAK         NIE

  1. Czy zdarzają się Państwu sytuacje w których jest konieczność nanoszenia poprawek na stworzonych planach a co za tym idzie konieczność ich ponownego przepisywania lub drukowania z poprawkami?

TAK         NIE

  1. Czy przydatne byłoby rozwiązanie do porównania i analizy planów wsparcia z okresu na okres?

TAK         NIE

  1. Czy pracochłonne jest właściwe ocenianie i porównywanie ocen z okresu na okres w prowadzonych Planach Wsparcia?

TAK         NIE

 

Jeśli odpowiedziałaś/eś twierdząco na większość z tych pytań, warto zastanowić się nad podjęciem działań, które pozwolą na usprawnienie procesu tworzenia Indywidualnych Planów Wsparcia. W przypadku gdy co najmniej 3 odpowiedzi są twierdzące - zachęcamy do zapoznania się z naszym Modułem do prowadzenia planów wsparcia w programie DOM. Moduł ten powstał z  wykorzystaniem wiedzy osób, które na co dzień  tworzą i realizują plany wsparcia w DPS-ach a ich celem było usprawnienie procesu w którym bierze udział zespół terapeutyczny. Z pomocą Modułu Indywidualnych Planów Wsparcia pod systemem DOM, wspomniany zespół specjalistów z powodzeniem osiąga nadrzędny cel swojej pracy jakim są pozytywne wyniki w ramach prowadzonych zajęć terapeutycznych.

            Zachęcamy do zapoznania się z opisem modułu jak i wersją demo. Materiały te znajdą Państwo w zakładce oferta na naszej stronie: DOM - Moduł IPW


04.01.2018

Szanowni Państwo,

Ze względu na wzmożony okres pracy Działu Pomocy Technicznej prosimy o rejestrowanie zgłoszeń w zakresie pomocy technicznej zgodnie z udostępnionym nowym kanałem kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy.

W aplikacjach firmy Arisco dostępna jest funkcjonalność, umożliwiająca elektroniczne przekazanie swoich problemów z aplikacją, bezpośrednio do Działu Pomocy Technicznej.

 

Funkcjonalność ta dostępna jest w menu "Pomoc", opcja "Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej".

 

Dlaczego warto skorzystać z tej opcji?

  • automatycznie przesyłane są informacje techniczne (m.in. wersja posiadanego programu, wersja silnika baz danych),
  • zgłoszenie trafia automatycznie do bazy zgłoszeń Arisco - nie ma potrzeby czekania na połączenie z konsultantem,
  • zgłoszenia zgłaszane automatycznie są realizowane w pierwszej kolejności,
  • mają Państwo możliwość dokładnego opisania problemu.

18.12.2017

Szanowni Państwo,

Na dniach planowane jest udostępnienie najnowszej aktualizacji dla systemu FK. Poniżej zamieszczamy listę zmian:

  • JPK_VAT(3),
  • możliwość ewidencji oraz importowania korekt zawieszonych ( nieprzypisanych do żadnego miesiąca rejestrowego),
  • rozbudowa opcji rozliczeń kontrahentów o możliwość wiązania dekretów na przełomie lat obrotowych,
  • rozbudowane wyszukiwanie w potwierdzeniach sald,
  • możliwość zmiany miesiąca obliczeniowego, do którego ma trafić dokument pochodzący z programu Sprzedaż,
  • rozbudowa opcji rejestrowania i odrejestrowania dokumentów w rejestrach VAT,
  • ujednolicenie sortowania dokumentów rejestru VAT w plikach JPK, na wydruku rejestru oraz w eksportach dedykowanych,
  • możliwość usunięcie rejestru VAT, który posiada zdublowaną wersję wcześniej wprowadzonego rejestru,
  • możliwość zmiany miesiąca rejestru w nagłówku dokumentu bez konieczności usuwania pozycji rejestrowej ( pozycję wystarczy odrejestrować),
  • usprawnienie na wydruku obrotów i sald - wyeliminowano problem dotyczący zakresu " drukuj tylko konta z saldem",
  • usprawnienie na wydruku rozrachunków z kontrahentami.

Dostępność nowej wersji systemu FK będzie realizowane powiadomieniem o dostępności aktualizacji po zalogowaniu się do systemu.


23.11.2017

Jest nam niezmiernie miło poinformować wszystkich użytkowników systemu GOMiG o fakcie dołączenia do oferty nowego modułu PSZOK - program do ewidencji odbioru odpadów. Nowy moduł stanowi rozwiązanie oparte o środowisko przeglądarki internetowej, co umożliwia:

  1. pracę na dowolnym stanowisko,
  2. możliwość bezpośredniego połączenia z bazą danych systemu GOMiG,
  3. zapewnienie pełnego poziomu bezpieczeństwa opartego o szyfrowane połączenie wg protokołu https.

Podstawowa funkcjonalność Modułu GOMiG-PSZOK:

  1. Możliwość wyszukiwania kont wymiarowych oraz właścicieli z nimi powiązanych,
  2. Możliwość stworzenia zlecenia odbioru odpadów przez PSZOK,
  3. Możliwość wyszukiwania i wyświetlania zleceń przypisanych do konta i właścicieli z nim powiązanych,
  4. Możliwość wydrukowania dla właściciela poświadczenia przyjęcia odpadów przez PSZOK.

06.10.2017

W związku z premierą nowego Modułu systemu GOMiG, pragniemy serdecznie zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnej prezentacji Modułu Wycinki Drzew.

Prezentacja zorganizowana zostanie w formie webinarium (seminarium internetowe). Dzięki temu będą mogły w nim uczestniczyć osoby z dowolnego miejsca w kraju, a udział w prezentacji nie wiąże się z żadnymi kosztami.


19.09.2017

Jako dostawca dedykowanych systemów dla sektora jednostek budżetowych, na bieżąco śledzimy prowadzone prace legislacyjne. Z uwagi na nowelizację ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2016 r. poz. 2134, 2249 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 60 i 132), w systemie GOMiG przygotowywaliśmy nowy dedykowany Moduł do kompleksowej obsługi wniosków i zezwoleń w zakresie usuwania drzew.

Zapraszamy do kontaktów z działem Sprzedaży firmy ARISCO w celu uzyskania szczegółowych informacji o nowym Module.


16.06.2017

Pragniemy poinformować, iż system Microsoft udostępnił aktualizację systemu operacyjnego Windows 10, naprawiającą m.in. problem wyświetlania "daty długiej" w niektórych aplikacjach ARISCO. Poprawka ta nosi numer KB4022725 i udostępniana jest poprzez system Windows Update. W zależności od wersji systemu operacyjnego, aktualizacja ta powinna się zainstalować automatycznie (najczęściej występujące ustawienie), lub trzeba ją uruchomić ręcznie.


Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.