Szanowni Państwo,
W dniu 2 Maja 2018r. firma Arisco pracuje w godzinach 8-15.
Szanowni Państwo,
W dniu 2 Maja 2018r. firma Arisco pracuje w godzinach 8-15.
Wprowadzamy kolejne zmiany organizacyjne, mające na celu zwiększenie dostępności pomocy technicznej dla każdego użytkownika oprogramowania naszego autorstwa. Chcemy, aby nasza pomoc była jeszcze bardziej skuteczna a czas oczekiwania na rozpatrzenie sprawy jeszcze krótszy. Usprawniliśmy działanie linii telefonicznej pomocy technicznej, umożliwiając szybsze uzyskanie informacji o stanie zgłoszenia. W najbliższym czasie będziemy informować o kolejnych zmianach w naszej firmie.
Czekamy na Twoją opinię na ten temat - prosimy, prześlij ją na adres pomoc@arisco.pl.
Zmieniamy się dla Ciebie!
W dniu 30.03.2018r. firma Arisco pracuję w godzinach 8-14. W przypadku pilnych zgłoszeń do pomocy technicznej będą one przyjmowane do godziny 15.
Szanowni Państwo.
Pragniemy poinformować, iż w związku z nadchodzącymi zmianami, wszyscy pracownicy firmy ARISCO zostali objęci ścieżką szkoleniową w zakresie zasad oraz wymogów wdrożenia Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) nr 2016/679, znanego powszechnie jako RODO, wchodzącego w życie od 25 maja 2018 r.
W ramach szkolenia zostały określone wymogi formalne i prawne, jakie spełniać będzie nasza firma w świetle nowych przepisów. Na okoliczność zmian został powołany zespół odpowiedzialny za proces przygotowania wszystkich niezbędnych procedur związanych z szeroko pojęta tematyką RODO.
Z przyjemnością informujemy naszych Klientów, iż od wersji 5.8 wszystkie programy firmy Arisco posiadać będą nowe funkcje, które w znaczący sposób powinny poprawić komfort pracy na naszych programach.
Szanowni Państwo,
Każdy pracownik zespołu terapeutycznego, w ramach swych codziennych obowiązków służbowych, powinien dążyć do ciągłego usprawnienia procesu pracy związanego z Indywidualnymi Planami Wsparcia. Jednak aby cokolwiek usprawnić należy zadać sobie kilka zasadniczych pytań, które pozwolą nam ocenić i wybadać gdzie widzimy szansę na poprawę. Oto zestaw kilku pytań, które warto sobie zadać i na ich podstawie ocenić dotychczasową pracę przy tworzeniu Indywidualnych Planów Wsparcia.
TAK NIE
TAK NIE
TAK NIE
TAK NIE
TAK NIE
TAK NIE
Jeśli odpowiedziałaś/eś twierdząco na większość z tych pytań, warto zastanowić się nad podjęciem działań, które pozwolą na usprawnienie procesu tworzenia Indywidualnych Planów Wsparcia. W przypadku gdy co najmniej 3 odpowiedzi są twierdzące - zachęcamy do zapoznania się z naszym Modułem do prowadzenia planów wsparcia w programie DOM. Moduł ten powstał z wykorzystaniem wiedzy osób, które na co dzień tworzą i realizują plany wsparcia w DPS-ach a ich celem było usprawnienie procesu w którym bierze udział zespół terapeutyczny. Z pomocą Modułu Indywidualnych Planów Wsparcia pod systemem DOM, wspomniany zespół specjalistów z powodzeniem osiąga nadrzędny cel swojej pracy jakim są pozytywne wyniki w ramach prowadzonych zajęć terapeutycznych.
Zachęcamy do zapoznania się z opisem modułu jak i wersją demo. Materiały te znajdą Państwo w zakładce oferta na naszej stronie: DOM - Moduł IPW
Szanowni Państwo,
Ze względu na wzmożony okres pracy Działu Pomocy Technicznej prosimy o rejestrowanie zgłoszeń w zakresie pomocy technicznej zgodnie z udostępnionym nowym kanałem kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy.
W aplikacjach firmy Arisco dostępna jest funkcjonalność, umożliwiająca elektroniczne przekazanie swoich problemów z aplikacją, bezpośrednio do Działu Pomocy Technicznej.
Funkcjonalność ta dostępna jest w menu "Pomoc", opcja "Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej".
Dlaczego warto skorzystać z tej opcji?
Szanowni Państwo,
Na dniach planowane jest udostępnienie najnowszej aktualizacji dla systemu FK. Poniżej zamieszczamy listę zmian:
Dostępność nowej wersji systemu FK będzie realizowane powiadomieniem o dostępności aktualizacji po zalogowaniu się do systemu.