26.04.2018

Wprowadzamy kolejne zmiany organizacyjne, mające na celu zwiększenie dostępności pomocy technicznej dla każdego użytkownika oprogramowania naszego autorstwa. Chcemy, aby nasza pomoc była jeszcze bardziej skuteczna a czas oczekiwania na rozpatrzenie sprawy jeszcze krótszy. Usprawniliśmy działanie linii telefonicznej pomocy technicznej, umożliwiając szybsze uzyskanie informacji o stanie zgłoszenia. W najbliższym czasie będziemy informować o kolejnych zmianach w naszej firmie.
Czekamy na Twoją opinię na ten temat - prosimy, prześlij ją na adres pomoc@arisco.pl.


Zmieniamy się dla Ciebie!


30.03.2018

W dniu 30.03.2018r. firma Arisco pracuję w godzinach 8-14. W przypadku pilnych zgłoszeń do pomocy technicznej będą one przyjmowane do godziny 15.


16.03.2018

Szanowni Państwo.

Pragniemy poinformować, iż w związku z nadchodzącymi zmianami, wszyscy pracownicy firmy ARISCO zostali objęci ścieżką szkoleniową w zakresie zasad oraz wymogów wdrożenia Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) nr 2016/679, znanego powszechnie jako RODO, wchodzącego w życie od 25 maja 2018 r.

W ramach szkolenia zostały określone wymogi formalne i prawne, jakie spełniać będzie nasza firma w świetle nowych przepisów. Na okoliczność zmian został powołany zespół odpowiedzialny za proces przygotowania wszystkich niezbędnych procedur związanych z szeroko pojęta tematyką RODO.



24.01.2018

Szanowni Państwo,

 Każdy pracownik zespołu terapeutycznego, w ramach swych codziennych obowiązków służbowych, powinien dążyć do ciągłego usprawnienia procesu pracy związanego z Indywidualnymi Planami Wsparcia. Jednak aby cokolwiek usprawnić należy zadać sobie kilka zasadniczych pytań, które pozwolą nam ocenić i wybadać gdzie widzimy szansę na poprawę. Oto zestaw kilku pytań, które warto sobie zadać i na ich podstawie ocenić dotychczasową pracę przy tworzeniu Indywidualnych Planów Wsparcia.

  1. Czy tworzenie i prowadzone planów wsparcia jest dla Państwa pracochłonne?

TAK         NIE

  1. Czy w przypadku Państwa jednostki pojawiają się uwagi odnośnie planów wsparcia w wyniku przeprowadzanej kontroli?

TAK         NIE

  1. Czy odczuwają Państwo trudność w dostępie i przepływie informacji między osobami prowadzącymi i realizującymi zajęcia w ramach planów wsparcia dla podopiecznych?

TAK         NIE

  1. Czy zdarzają się Państwu sytuacje w których jest konieczność nanoszenia poprawek na stworzonych planach a co za tym idzie konieczność ich ponownego przepisywania lub drukowania z poprawkami?

TAK         NIE

  1. Czy przydatne byłoby rozwiązanie do porównania i analizy planów wsparcia z okresu na okres?

TAK         NIE

  1. Czy pracochłonne jest właściwe ocenianie i porównywanie ocen z okresu na okres w prowadzonych Planach Wsparcia?

TAK         NIE

 

Jeśli odpowiedziałaś/eś twierdząco na większość z tych pytań, warto zastanowić się nad podjęciem działań, które pozwolą na usprawnienie procesu tworzenia Indywidualnych Planów Wsparcia. W przypadku gdy co najmniej 3 odpowiedzi są twierdzące - zachęcamy do zapoznania się z naszym Modułem do prowadzenia planów wsparcia w programie DOM. Moduł ten powstał z  wykorzystaniem wiedzy osób, które na co dzień  tworzą i realizują plany wsparcia w DPS-ach a ich celem było usprawnienie procesu w którym bierze udział zespół terapeutyczny. Z pomocą Modułu Indywidualnych Planów Wsparcia pod systemem DOM, wspomniany zespół specjalistów z powodzeniem osiąga nadrzędny cel swojej pracy jakim są pozytywne wyniki w ramach prowadzonych zajęć terapeutycznych.

            Zachęcamy do zapoznania się z opisem modułu jak i wersją demo. Materiały te znajdą Państwo w zakładce oferta na naszej stronie: DOM - Moduł IPW


04.01.2018

Szanowni Państwo,

Ze względu na wzmożony okres pracy Działu Pomocy Technicznej prosimy o rejestrowanie zgłoszeń w zakresie pomocy technicznej zgodnie z udostępnionym nowym kanałem kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy.

W aplikacjach firmy Arisco dostępna jest funkcjonalność, umożliwiająca elektroniczne przekazanie swoich problemów z aplikacją, bezpośrednio do Działu Pomocy Technicznej.

 

Funkcjonalność ta dostępna jest w menu "Pomoc", opcja "Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej".

 

Dlaczego warto skorzystać z tej opcji?

  • automatycznie przesyłane są informacje techniczne (m.in. wersja posiadanego programu, wersja silnika baz danych),
  • zgłoszenie trafia automatycznie do bazy zgłoszeń Arisco - nie ma potrzeby czekania na połączenie z konsultantem,
  • zgłoszenia zgłaszane automatycznie są realizowane w pierwszej kolejności,
  • mają Państwo możliwość dokładnego opisania problemu.

18.12.2017

Szanowni Państwo,

Na dniach planowane jest udostępnienie najnowszej aktualizacji dla systemu FK. Poniżej zamieszczamy listę zmian:

  • JPK_VAT(3),
  • możliwość ewidencji oraz importowania korekt zawieszonych ( nieprzypisanych do żadnego miesiąca rejestrowego),
  • rozbudowa opcji rozliczeń kontrahentów o możliwość wiązania dekretów na przełomie lat obrotowych,
  • rozbudowane wyszukiwanie w potwierdzeniach sald,
  • możliwość zmiany miesiąca obliczeniowego, do którego ma trafić dokument pochodzący z programu Sprzedaż,
  • rozbudowa opcji rejestrowania i odrejestrowania dokumentów w rejestrach VAT,
  • ujednolicenie sortowania dokumentów rejestru VAT w plikach JPK, na wydruku rejestru oraz w eksportach dedykowanych,
  • możliwość usunięcie rejestru VAT, który posiada zdublowaną wersję wcześniej wprowadzonego rejestru,
  • możliwość zmiany miesiąca rejestru w nagłówku dokumentu bez konieczności usuwania pozycji rejestrowej ( pozycję wystarczy odrejestrować),
  • usprawnienie na wydruku obrotów i sald - wyeliminowano problem dotyczący zakresu " drukuj tylko konta z saldem",
  • usprawnienie na wydruku rozrachunków z kontrahentami.

Dostępność nowej wersji systemu FK będzie realizowane powiadomieniem o dostępności aktualizacji po zalogowaniu się do systemu.


Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.