Funkcje programu
System EDOŚ stanowi kompletne rozwiązanie dla jednostek zobligowanych do publikowania informacji środowiskowych na publicznie dostępnych stronach internetowych. Proces wprowadzania i publikacji danych został tak zaprojektowany aby główna baza danych Wnioskodawców, spraw oraz rejestrowanych kart środowiskowych była dostępna w sieci lokalnej klienta końcowego. Sama zaś publikacja już wydanych decyzji środowiskowych jest realizowana poprzez narzędzie w chmurze (ekokarty.pl), które docelowo stanowi gotową do podłączenia na stronie BIP aplikacje do wyszukiwania i wyświetlania danych środowiskowych.
Zastosowana metodologia rozdzielności procesu ewidencji i publikacji kart środowiskowych zapewnia:
- stały dostęp do tworzonego rejstru z poziomu sieci lokalnej danej jednostki,
- możliwość publikacji danych w dogodnym dla użytkownika czasie.
Wdrożenie systemu EDOŚ zapewnia:
- spełnienie obowiązków ustawowych w zakresie prowadzenia rejestru i publikacji kart środowiskowych,
- dostęp do nowych wersji aplikacji,
- ciągłe wsparcie techniczne i merytoryczne w ramach aktywnej licencji,
- dostęp do bezpłatnych webinarów,
- możliwość rozwoju systemu poprzez nowe funkcjonalności zgłaszane przez klientów końcowych.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym opisem funkcjonalności znajdującym się z poniższych artykułach.
Zamów program
W celu zamówienia programu zapraszamy do kontaktu telefonicznego (42 648 03 25) bądź mailowego (sprzedaz@arisco.pl) z naszym Działem Sprzedaży, który przygotuje stosowny formularz.
Po wypełnieniu dokumentu należy go zeskanować i przesłać w zwrotnej wiadomości mailowej. Zamówienia realizujemy na bieżąco, maksymalnie do 3 dni roboczych.
Mamy nadzieję, że jakość i funkcjonalnosć oferowanych przez firmę Arisco programów zachęcą Państwa do częstych wizyt na naszej stronie.
Zamów demo
W celu otrzymania wersji demonstracyjnej programu, prosimy o kontakt na sprzedaz@arisco.pl
Uwaga! Warunkiem otrzymania wersji demo programu jest podanie prawdziwych danych, w tym nazwy jednostki oraz numeru telefonu. Ponadto, nie wysyłamy demonstracyjnych wersji oprogramowania na prywatne adresy osob zamawiających.
Wymagania systemowe
Platforma systemowa dla końcówki: Windows
System Windows z aktualnym wsparciem technicznym firmy Microsoft
Specyfikacja dla stacji roboczych
- Procesor, Pamięć RAM : 2 - 4 GB
- Pojemność dysku HDD: 500GB - 1 TB
- Karta graficzna: Zintegrowana
- System operacyjny: System Windows z aktualnym wsparciem technicznym firmy Microsoft
- Karta sieciowa 100/1000 Mbps
Platforma systemowa dla serwera:
- System Windows serwer z aktualnym wsparciem technicznym firmy Microsoft
- System Linux
W przypadku instalacji na serwerach, ze względu na różne możliwości konfiguracji, instalacja silnika baz danych i jego konfiguracja pozostaje po stronie Administratora Jednostki.
Specyfikacja dla serwera
- procesor 1 x Intel Xeon Processor E3-1220 v5 (8M Cache, 3.00 GHz) lub nowszy
- dysk 2x1TB SATA
- pamięć 8 GB DDR4
- obsługa RAID
- 2 porty sieciowe 10/100/1000
Architektura
Architektura klient-serwer dedykowana dla programów sieciowych. Główną zaletą architektury klient-serwer jest odseparowanie danych i aplikacji wyświetlającej rezultaty ich obróbki. Dane przechowywane są na jednym komputerze-serwerze, natomiast użytkownicy korzystają z tych danych poprzez aplikacje klienckie, które same w sobie nie zawierają żadnych danych a jedynie potrafią je przetwarzać.
Do zarządzania danymi wykorzystywana jest relacyjna baza danych, oparta o serwer bazodanowy Firebird w wersji 3.0 w pełni zintegrowany z narzędziami programistycznymi firmy Borland. Programy tworzone są w środowisku Delphi Tokyo (stan w dniu 01.01.2024 r.), które regularnie zdobywa nagrody na najlepszy produkt do tworzenia aplikacji.
Format bazy danych
Dane zapisywane są w formacie GDB.
Szerokie stosowanie słowników pozwala na bardzo duży zakres konfigurowania oprogramowania, co w sposób bezpośredni tłumaczy się na jego elastyczność.