Pakiety
GOMiG-ODPADY

GOMiG-ODPADY

Pakiet: Ochrona Środowiska

System GOMiG-Odpady stanowi dedykowane narzędzie informatyczne wspomagające pracę wydziałów komunalnych oraz ochrony środowiska w zakresie gospodarki odpadami. Aplikacja realizuje wszystkie obowiązki gminy wynikające z nowelizacji ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie.

Dlaczego warto wdrożyć system GOMiG Odpady w gminie?

  • System GOMiG - Odpady gwarantuje zorganizowanie systemu odbierania odpadów komunalnych dla wszystkich mieszkańców, co jest sprawą kluczową wynikającą z nowelizacji ustawy,
  • System GOMiG - Odpady jest jedynym systemem komputerowym, który w sposób kompleksowy wspomaga prace gminy na wszystkich etapach związanych z działaniami w zakresie gospodarki odpadami na terenie gminy,
  • System GOMiG - Odpady gwarantuje pełną integrację (on-line) z zewnętrznymi systemami księgowymi firm U. I. INFO-SYSTEM oraz ZETO Koszalin,
  • System GOMiG - Odpady wpływa na poprawę stanu środowiska naturalnego nie tylko w jednym punkcie, gminie, starostwie czy województwie, ale na terenie całego kraju w ponad 600 miastach i gminach. Uzyskujemy w ten sposób bardzo silny, sumaryczny efekt ekologiczny w Polsce.

Ze względu na szeroki wachlarz realizowanych obowiązków ustawowych, system GOMiG dostępny jest w podziale na poniższe moduły funkcjonalne:

  1. Moduł podstawowy
  2. Moduł wymiarowy
  3. Moduł selektywnej zbiórki odpadów
  4. Moduł ADOK
  5. Moduł Pojemniki
  6. Moduł Integrator
  7. Moduł Rejestr dotacji i dofinansowania
  8. Moduł Wycinka drzew
  9. Moduł PSZOK
  10. Moduł GIS
  11. Kontrola Nieczystości Ciekłych

W celu bliższego zapoznania się z systemem GOMiG Odpady oferujemy:

  • bezpłatne wersje demo,
  • bezpłatne zdalne prezentacje,
  • bezpłatne grupowe prezentacje w miastach wojewódzkich.

Funkcje programu

Opis funkcjonalności systemu, współpraca z modułami dodatkowymi oraz pozostałe informacje (w tym podstawa prawna) znajdują się w poniższych zakładkach tematycznych.

 

GOMiG - nieczytości ciekłe.pdf 5621857 KB
GOMiG_Opis_systemu_2020.pdf 662 KB
gomig.pdf 1417 KB

Zamów program

W celu zamówienia programu zapraszamy do kontaktu telefonicznego (42 648 03 25) bądź mailowego (sprzedaz@arisco.pl) z naszym Działem Sprzedaży, który przygotuje stosowny formularz.

Po wypełnieniu dokumentu należy go zeskanować i przesłać w zwrotnej wiadomości mailowej. Zamówienia realizujemy na bieżąco, maksymalnie do 3 dni roboczych.

Mamy nadzieję, że jakość i funkcjonalnosć oferowanych przez firmę Arisco programów zachęcą Państwa do częstych wizyt na naszej stronie.

Zamów demo

W celu otrzymania wersji demonstracyjnej programu, prosimy o kontakt na sprzedaz@arisco.pl

Uwaga! Warunkiem otrzymania wersji demo programu jest podanie prawdziwych danych, w tym nazwy jednostki oraz numeru telefonu. Ponadto, nie wysyłamy demonstracyjnych wersji oprogramowania na prywatne adresy osob zamawiających.

Wymagania systemowe

Platforma systemowa dla końcówki: Windows 

System Windows z aktualnym wsparciem technicznym firmy Microsoft

Specyfikacja dla stacji roboczych

  • Procesor, Pamięć RAM : 2 - 4 GB
  • Pojemność dysku HDD: 500GB - 1 TB
  • Karta graficzna: Zintegrowana
  • System operacyjny: System Windows z aktualnym wsparciem technicznym firmy Microsoft
  • Karta sieciowa 100/1000 Mbps

Platforma systemowa dla serwera:

  • System Windows serwer z aktualnym wsparciem technicznym firmy Microsoft
  • System Linux 

W przypadku instalacji na serwerach, ze względu na różne możliwości konfiguracji, instalacja silnika baz danych i jego konfiguracja pozostaje po stronie Administratora Jednostki.

Specyfikacja dla serwera

  • procesor 1 x Intel Xeon Processor E3-1220 v5 (8M Cache, 3.00 GHz) lub nowszy
  • dysk 2x1TB SATA
  • pamięć 8 GB DDR4
  • obsługa RAID
  • 2 porty sieciowe 10/100/1000

Architektura

Architektura klient-serwer dedykowana dla programów sieciowych. Główną zaletą architektury klient-serwer jest odseparowanie danych i aplikacji wyświetlającej rezultaty ich obróbki. Dane przechowywane są na jednym komputerze-serwerze, natomiast użytkownicy korzystają z tych danych poprzez aplikacje klienckie, które same w sobie nie zawierają żadnych danych a jedynie potrafią je przetwarzać.

Do zarządzania danymi wykorzystywana jest relacyjna baza danych, oparta o serwer bazodanowy Firebird w wersji 3.0 w pełni zintegrowany z narzędziami programistycznymi firmy Borland. Programy tworzone są w środowisku Delphi Tokyo (stan w dniu 01.01.2024 r.), które regularnie zdobywa nagrody na najlepszy produkt do tworzenia aplikacji.

Format bazy danych

Dane zapisywane są w formacie GDB.

Szerokie stosowanie słowników pozwala na bardzo duży zakres konfigurowania oprogramowania, co w sposób bezpośredni tłumaczy się na jego elastyczność.

Artykuły powiązane

Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.